Mahindra & Mahindra

Farm Equipment Sector

 

            Mahindra sa svojom proizvodnjom traktora i poljoprivredne mehanizacije nalazi se među TOP 3 svjetskih proizvođača traktora te je No1 proizvođač traktora u Indiji te No1 proizvođač SUV i PICKUP 4x4 terenskih vozila. Mahindra je osvojila Japan Quality Medal 2007. godine te je ponosna na činjenicu da je prva svjetska kompanija koja je kao proizvođač traktora osvojila Deming Application Prize. Mahindra Farm Equipment Sector dio je Mahindra Group, prisutna u 25 zemlje na 6 kontinenata. Uz traktora koji se prodaju pod brendom Mahindra Tractors, Mahindra prodaje traktore i pod brendom Swaraj, Shaktimaan, Feng Shou, Lenar ...

Mahindra ima proizvodnju traktora u Indiji, Australiji, Americi, Kini, Africi. Suradnja Mahindre i Zetora (još u doba Čehoslovačke), vidljiva je na Mahindra Gujarat traktorima koji se danas prodaju pod brendom Shaktimaan. U Iranu, Mahindra je započela suradnju sa ITMC (Iran Tractor Manufacturing Co.).  U Americi i u Australiji Mahindra ima vlastitu proizvodnju i prodaju traktora no zanimljiva je i činjenica sa se pod brendom Mahindre, u Americi prodaju i Tong Yang Moolsan te Mitsubishi tractori. U Kini je 2005. g. osnovana Mahindra Chine Tractor Company Ltd. (Jiangling Tractor Co.), a 2008. g. Mahindra preuzima većinski paket dionica trećeg po redu najvećeg Kineskog proizvođača traktora (Jiangsu Yueda Yancheng Tractor Manufacturing Co. Ltd., tj. Yancheng Tractor, koji prodaje svoje traktore pod brendom Huanghai Jinma). Proizvodni kapaciteti Mahindra traktora penju se preko 170 tisuća traktora godišnje.

Mahindra Group spada u TOP 10 indijskih te u TOP 200 najrespektabilnijih svjetskih kompanija, posluje u telekomunikacijskom, informatičkom, hotelijerskom, infrastrukturalnom, obrazovnom, financijskom području, proizvodi automobile, kamione, traktore, zrakoplove, motore, skutere, brodove, vojna vozila ...

 

http://www.mahindratractorworld.com/

http://www.mahindraaustralia.com/      http://www.mahindragujarat.com/     http://www.mahindrausa.com/

 

 

Mahindra

Mahindra

Mahindra

Mahindra

 

Mahindra

 

 

 

            Mahindra terenska vozila svoj početak proizvodnje automobila vuku iz 1945. godine s licenciranom proizvodnjom originalnog Jeepa Willysa pod nazivom Mahindra Jeep. Mahindrini vojni terenci na području Jugoslavije poznati su još od davne 1969. godine kada je preko 600 vozila bila prva količina koja je pristigla iz Indije u tadašnju državu. Prvo službeno predstavljanje modernih Mahindra vozila bilo je na ZG Auto Showu početkom 2008. godine, od strane Generalnog uvoznika za Republiku Hrvatsku, tvrtke Panda d.o.o. Čakovec.

            Indijska Mahindra je još za vrijeme engleskog kolonijalnog doba bila velik izvoznik čelika, a uz metalurgiju, Mahindra koorporacija danas posluje i u telekomunikacijskom, informatičkom, infrastrukturalnom, hotelijerskom, obrazovnom, financijskom te na području proizvodnje automobila, kamiona, traktora, zrakoplova te elektoničkih komponenti i sklopova za indijsku vojsku te indijski svemirski program. Zajedno s američkim Fordom Mahindra je za Azijsko tržište proizvodila modele Fiestu te Escort, a s francuskim Renaultom Mahindra od 2005. g. proizvodi model Mahindra Renault Logan. Suradnja Mahindre te Renaulta dodatno je ojačana ulaskom japanskog strateškog partnera Nissana, u vidu zajedničke izgradnje nove tvornice u Indiji s ciljem povećanja proizvodnih kapaciteta. U turbulentnom razdoblju bankrotiranja mnogih etabluiranih svjetskih proizvođača automobila, Mahindra je snažnija nego ikad. Tako je Mahindra sudjelovala u pokušaju preuzimanja Jaguara te Land Rovera, zatim posustalog Hummera u sklopu General Motors grupacije te Jeepa u sklopu Chrysler grupacije. Mahindra je uspješno preuzela 2011. godine Ssangyong - južnokorejskog proizvođača automobila.

            Uz Mahindra Automotive Sector  te Farm Equipment Sector, Mahindra Group bilježi snažne uspjehe u Information Technology Sector-u. Nekoliko zvučnih imena vežu se uz Mahindru u tom području: Tech Mahindra (Mahindra British Telecom), Bristlecone, Mahindra Logisoft, Mahindra Satyam... Mahindra je nedavno uz Satyam (koji je ujedno i službeni FIFA World Cup™ Sponsor sve do 2014. godine), preuzela i Reva Electric Car Company te je postala vodeći svjetski proizvođač električnih vozila. Mahindra je najveći indijski proizvođač UV vozila te najveći indijski proizvođač traktora odnosno treći najveći proizvođač u svijetu. Mahindra Group spada u TOP 10 indijskih te u TOP 200 najrespektabilnijih svjetskih kompanija. Danas je Mahindra & Mahindra koorporacija pravi svjetski gigant koji uz terenska SUV te PICKUP vozila ima i proizvodnju kamiona, autobusa, motora, traktora, aviona, brodova te vojnih LCV, LAV, MUV i Humvee (HMMWV ) vozila.

 

Mahindra

Mahindra

Mahindra

Mahindra

Mahindra

Mahindra

Mahindra

Mahindra

Mahindra

Mahindra

 

Mahindra

 

Mahindra

 


 

Mahindra

 

Mahindra

 

 

 

Mahindra Flyte               Mahindra Kine               Mahindra Rodeo               Mahindra Duro

 

Mahindra & Mahindra

 

            Mahindra uspješno osvaja tržište na 2 kotača. Mahindra Group 2008. g. u potpunosti je preuzela vodeću europsku kompaniju za dizajn i razvoj motocikala, svjetski poznatu tvrku Engines Enginnering Spa, uz čije se ime vežu dizajni za Ducati, Hondu, Yamahu, Malaguti, Gileru, Benelli. Mahindra Group iste je godine preuzela dionice proizvođača motora i skutera Kinetic-Honda tj. Kinetic Motor Company Ltd. (KMCL) te ušla u partnerski odnos sa tajvanskim proizvođačem skutera Sanyang Industry Company Limited (SYM). Mahindra Two Wheelers Ltd., predstavila je tržištu svoje potpuno nove modele skutera: Mahindra Flyte, Rodeo i Duro zapremnine 125 ccm te model Mahindra Kine sa zapremninom motora od 72 ccm. Skuteri se proizvode u ISO 9001 DNV certificiranoj tvornici sa kapacitetom proizvodnje od 450 tisuća skutera godišnje.

 

Mahindra & Mahindra uspješno posluje i u financijskom, obrazovnom, građevinarskom i telekomunikacijskom biznisu, a nedavnom akvizicijom informatičke kompanije Satyam, koja je poznata i kao nedavni službeni provajder IT opreme na FIFA svjetskom nogometnom prventvu u Africi, dodatno očvršćuje svoju već etabluiranu poziciju u IT sektoru. U biznisu čelika i proizvodnji gotovih automobilskih komponenti i dijelova, sa Mahindra Ugine Steel Company Limited kao i sa Mahindra Forgings Europe AG, Mahindra predstavlja petog po veličini najvećeg proizvođača gotovih komponenti za automobile u svijetu  U vlasništvu Mahindre su engleske i njemačke najveće tvornice poput Stokes Forgings, Jeco Holding AG, Schöneweiss GmbH, Gesenkschmiede Schneider GmbH, te Falkenroth Umformtechnik GmbH. Mahindra&Mahindra Limited, najveći je indijski proizvođač UV vozila te najveći indijski proizvođač traktora odnosno treći najveći proizvođač u svijetu. Sa proizvodnjom skutera i motora, nadopunjuje svoju snažnu poziciju u proizvodnji kamiona, autobusa i terenskih 4x4 vozila.

 

www.mahindra2wheelers.com

Mahindra scooters

 

 

Mahindra & Mahindra

Mahindra Systech: Forgings, Castings, Gears, Steel, Composites...

 

            Mahindra & Mahindra, svjetski proizvođač automobila, kamiona, traktora, koji uspješno posluje i u financijskom, građevinarskom, telekomunikacijskom te informatičkom biznisu, 2004. godine odlučila je nastaviti svoje poslovanje u biznisu sa čelikom te postati globalni igrač u proizvodnji čelika i proizvodnji komponenti za automobilsku industriju. Počeci kompanije vežu se uz poslovanje čelikom sa Velikom Britanijom te uz suradnju sa američkom kompanijom Willys, koja je ovlastila Mahindru za sklapanje i proizvodnju legendarnog vojnog Willys Jeepa. Danas Mahindra drži preko 40 posto indijskog udjela tržišta proizvodnje automobilskih komponenti, a uz proizvodnju u Indiji, Mahindra & Mahindra ima proizvodnju i u Velikoj Britaniji, Italiji i Njemačkoj. Širenje Mahindra Group na tržište Europe započelo je preuzimanjem Stokes Forgings, najveće engleske kompanije koja proizvodi auto komponente. Ulazak Mahindre na njemačko tržište, koje ima jedno od najvećih svjetskih proizvodnji automobila, bilo je akvizicijom njemačkih kompanija Jeco Holding AG, Schöneweiss GmbH, Gesenkschmiede Schneider GmbH, te Falkenroth Umformtechnik GmbH. Mahindra Group danas u svojim rukama ima petu po veličini proizvodnju auto komponenti u svijetu te surađuje sa svim svjetskim proizvođačima automobila, kamiona, traktora, autobusa, motocikala...

            Mahindra&Mahindra Limited, najveći je indijski proizvođač UV vozila te najveći indijski proizvođač traktora odnosno treći najveći proizvođač u svijetu. Mahindra Group nalazi se u TOP 10 indijskih te u TOP 200 najrespektabilnijih svjetskih kompanija. Mahindra & Mahindra proizvođač je kamiona, autobusa, motora, skutera, traktora, aviona, brodova te vojnih LCV, LAV, MUV i Humvee vozila.

 

Mahindra Systech: Forgings, Castings, Gears, Steel, Composites...

GEARS

http://www.mahindragears.com/

Mahindra Gears and Transmission

http://www.metalcastello.com/product.html

Metalcastello S.r.l.

ENGINEERING SERVICES

http://www.mahindraengineering.com/

Mahindra  Engineering Design and Development

http://www.enginesengineering.com/

Engines Engineering

FORGINGS

http://www.mahindraforgings.eu

Mahindra Forgings Europe AG

 

Gesenkschmiede Schneider GmbH

Schöneweiss & Co. GmbH

Falkenroth Umformtechnik GmbH

Stokes Group Ltd.

Jeco Jellinghaus GmbH

http://www.mahindraforgings.com

Mahindra Forgings Limited

 

http://www.amforgeindia.com

 

http://www.mahindrasteelservicecentre.com

 

 

 

STEEL & STAMPING

http://www.muscoindia.com/

Mahindra Ugine Steel Company Limited



CASTINGS

http://www.hinoday.com/

Mahindra Hinoday

COMPOSITES

http://www.siroplast.com

Mahindra Composites

 

Mahindra

 

Mahindra

 

Mahindra

Mahindra

 

 

Mahindra & Mahindra

Mahindra Navistar

Mahindra Navistar Automotives Ltd. zajednička je investicija u omjeru 51:49 između indijske Mahindra & Mahindra i američke kompanije Navistar International. Mahindra Navistar nastala je udruženjem dvaju svjetskih giganta 2005. g. koji spajaju svoja pojedinačna iskustva u proizvodnji autobusa i kamiona. Proizvodnja će pokrivati proizvodnju autobusa te čitavi spektar teških komercijalnih vozila od 3.5 do 49 tona prilagođenih najzahtjevnijim cestovnim uvjetima. Mahindra Navistar Engines Ltd., proizvodit će dizelske motore za srednja te teška komercijalna vozila. Kapaciteti tvornice izgrađene u Indiji, omogućavaju proizvodnju od 50 tisuća kamiona godišnje, a prvi kamioni sa Navistar MaxxForce® 7.2-litrenim dizelskim motor već se predstavljeni na ovogodišnjem Auto Expo Automotive sajmu održanom u New Delhiju.

 

            Navistar povijest seže u davnu 1831. g., sa izumom prvih mehaničkih strojeva za žetvu. Godine 1902. nastala je International Harvester Company, jedna od tada najvećih kompanija u svijetu. Kompanija je proizvela svoje prve kamione 1907., a dizelske motore 1933. godine. Sa Mahindra & Mahindra Ltd. prva suradnja započela je već 1963. g. u vidu proizvodnje traktora za indijsko tržište. Navistar International Corporation nastaje 1986. godine od kada se kompanija specijalizirala za proizvodnju kamiona, buseva i dizelskih motora. Navistar je prva kompanija u Sjevernoj Americi koja je uvela ekološki prihvatljiva hibridna vozila u segmentu komercijalnih kamiona i školskih buseva te su postigli uštede goriva od 70% te smanjenje emisije ugljičnog dioksida od preko 90 posto.

 

Mahindra & Mahindra najveći je indijski proizvođač UV vozila te najveći indijski proizvođač traktora odnosno treći najveći proizvođač u svijetu. Mahindra Group spada u TOP 10 indijskih te u TOP 200 najrespektabilnijih svjetskih kompanija. Danas je Mahindra & Mahindra koorporacija pravi svjetski gigant koji uz terenska SUV te PICKUP vozila ima i proizvodnju kamiona, autobusa, motora, traktora, aviona, brodova, vojnih vozila. Mahindra Group je svjetski gigant ne samo kada govorimo o proizvodnji automobila, autobusa, traktora i kamiona već i u području infrastrukturalnih projekata, hotelijerstvu, financijskom području, metalurgiji te na informatičkom i na području telekomunikacija.

 

http://www.mahindranavistar.com/

http://www.navistar.com/Navistar/Brands/Vehicles

 

Mahindra Navistar

 

 

 

Mahindra&Mahindra

Mahindra Satyam

http://www.mahindrasatyam.com/

            Mahindra Satyam je dio Mahindra Group te posluje u domeni Information Technology Services. Mahindra Satyam pruža ekpertizu na području vodećih tehnoloških rješenja sa globalnim modelom cjelovitih rješenja pomoću kojih klijenti transformiraju i poboljšavaju svoju poslovnu efikasnost naprednih poslovnih procesa sa visokom vrijednošću. Kompanijski stručnjaci Mahindre Satyama nenadmašni su sa svojim poslovnim rješenjima, lancu nabave i dostave, poslovnoj inteligenciji, kvaliteti poslovnih procesa, menagementu od proizvodnje do kraja životnog vijeka proizvoda, infrastrukturnim uslugama kao i u ostalim ključnim područjima vezanim uz IT sektor.

 

            Mahindra Satyam veže se uz Mahindra&Mahindra Limited, najvećeg indijskog proizvođača UV vozila te najvećeg indijskog proizvođača traktora odnosno trećeg najvećeg proizvođača u svijetu. Mahindra Group nalazi se u TOP 10 indijskih te u TOP 200 najrespektabilnijih svjetskih kompanija. Mahindra & Mahindra proizvođač je kamiona, autobusa, motora, skutera, traktora, aviona, brodova te vojnih LCV, LAV, MUV i Humvee vozila. Mahindra koorporacija posluje i u telekomunikacijskom, infrastrukturalnom, hotelijerskom, obrazovnom, financijskom te informatičkom području. U sklopu Mahindra IT sektora tako se nalaze Tech Mahindra - Mahindra British Telecom, Bristlecone, Mahindra Logisoft, Mahindra Satyam...

 

            Mahindra Saytam ima svoje razvojne i poslovne centre u USA, Kanada, Brazil, UK, Mađarskoj, Egiptu, UAE (United Arab Emirates), Indiji, Kini, Maleziji, Singapuru, Australiji ... Mahindra Saytam službeni je FIFA World Cup™ Sponsor sve do 2014. te je tako bila i službeni provajder sa svojim IT rješenjima na FIFA Svjetskom nogometnom prvenstvu održanom 2010. g. u Africi.

Mahindra Satyam

 

* prva indijska kompanija koja je dobila ITTA certifikat za Y2K rješenja

* Satyam Infoway je prva indijska internet kompanija uvrštena na NASDAQ

* proglašeni među “100 Most Pioneering Technology Companies” od strane World Economic Forum

* prva organizacija u svijetu koja je lansirala korisnicima Customer-Oriented Global Organization training

* prva ISO 9001:2000 kompanija u svijetu certificirana od strane BVQI

 

 

 

 

Mahindra REVA

Mahindra Reva

         Mahindra Reva, punog naziva Mahindra Reva Electric Vehicle Company, novi je naziv za Reva Electric Car Company, najvećeg proizvođača električnih vozila. Mahindra je preuzela većinski paket dionica kompanije REVA te će zajedno udružiti komplementarna iskustva u proizvodnji automobila. Mahindra Reva je dio Mahindra Group, jedne od vodećih indijskih multinacionalnih kompanija. Mahindra Group zapošljava preko 100 tisuća ljudi i zauzima vodeću poziciju u proizvodnji utility vozila, traktora i informatičke tehnologije te u sve veći rastući udio u financijskom sektoru, turizmu, razvojnoj infrastukturi, trgovini i logistici. Mahindra Group je danas simbol globalne izvrsnosti i uživa snažan ugled uspješnog koorporativnog brenda svjetskih razmjera.

         Reva Electric Car Company osnovana je u Bangalore-u 1994. g. udruženjem Maini Group of Bangalore iz Indije te AEV LLC iz SADa. REVA električna vozila u Indiji su dostupna od 2001., a u Europi od 2003. pod nazivom REVAi tj. G-Wiz i. Zajedno sa General Motorsom India, REVA je sudjelovala projektu Chevrolet e-Spark. Najnoviji REVA modeli  predstavljeni 2009. g. na sajmu automobila u Frankfurtu su REVA NXR te REVA NXG. Mahindra Reva je tehnološki inovator sa najvećim brojem električnih automobila koja je u upotrebi na svjetskom tržištu. Više od 3500 Reva električnih automobila imaju preko 100 milijona prijeđenih kilometara te se prodavaju u 24 zemlje u Europi, Aziji i Americi. Sa izgradnjom nove tvornice, Mahindra Reva imat će godišnju proizvodnju od preko 30 tisuća električnih vozila.

         REVA je kao priznanje za svoje uspjehe, dobila Frost & Sullivan 2008 Automotive Powertrain Company of the Year nagradu, a od strane  CNBC- TV 18 dobila je nagradu Green Car of the Year 2010. Mahindra je također zadnjih 10 godina razvijala zelenu te tehnologiju na svojim Goa, Scorpio te hydrogen Alfa vozilima. Trenutno na preko 50 tisuća Mahindra vozila u Indiji već imamo ukomponiranu bio-diesel te micro-hybrid tehnologiju. Sa modelom Bijlee, Mahindra je već 1999. g. razvijala električna vozila, na tu tehnologiju sada prilagođava za upotrebu na mini dostavnom vozilu, Maxximu. Sa Mahindrinim inžinjerskim iskustvom, globalnom distributerskom mrežom, financijskim te proizvodnim kapacitetima, Reva električna vozila imaju daljnji potencijal za snažan rast i tržišnu ekspanziju na globalnom tržištu.

 

Mahindra Reva

 

Mahindra Reva

 

Mahindra završila preuzimanje i postala vlasnik Ssangyonga

            Mahindra & Mahindra ovih je dana postala većinski vlasnik Ssangyonga. Indijska Mahindra, odabrana u kolovozu 2010. godine kao najbolji ponuđač, postala je vlasnikom većinskog paketa dionica korejskog proizvođača automobila Ssangyonga. Troškovi preuzimanja procijenjeni su na pozamašnih  463 milijuna dolara, a konačni dogovor i preuzimanje realizirano je u ožujku 2011. godine. Indijska Mahindra & Mahindra Ltd. (M&M)  i Ssangyong Motor Company Limited (SYMC), postigli su dugo očekivani dogovor kojim je indijski proizvođač sa 70 postotnim vlasničkim udjelom preuzeo korejskog proizvođača terenskih vozila.

            Mahindra se obvezala uložiti svoja financijska sredstva te staviti na raspolaganje svoju tehnologiju, logistiku i strategiju razvoja,  a Ssangyong će pridonijeti sa svojim tehnološkim iskustvom i znanjem, tako da je preuzimanje win-win dogovor. Indijska Mahindra & Mahindra osnovana je 1945. godine i njen tehnološki razvoj baziran je na američkoj i europskoj tehnologiji te ima dugu suradnju sa europskim proizvođačem automobila Renault S.A., američkim Willys Jeep proizvođačem, američkim Navistar International proizvođačem, američkim Ford Motor Company itd. Korejski Ssangyong osnovan je 1954. godine i poznat je po svojoj suradnji sa europskim Daimler-Benz AG proizvođačem te korejskom Daewoo kompanijom. U prošlosti je kompanija Ssangyong bila je u vlasništvu Daewoo kompanije od 1997.-2000., a od 2004.-2009. u vlasništvu kineske kompanije SAIC (Shanghai Automotive Industry Corporation).

            Mahindra & Mahindra Ltd. (M&M), vodeći indijski proizvođač gospodarskih vozila, završio je proces akvizicije koji je trajao od kolovoza 2010. godine i preuzimanjem postao vlasnik 70 % udjela korejskog SsangYong Motor Company (SYMC). Time je kompanija Ssangyong dobila „novi život“  tj. strateško partnerstvo sa globalnim proizvođačem automobila Mahindra & Mahindra. Mahindra najveću korist od partnerstva vidi u sinergiji dvije korporacije uz očuvanje obaju brendova i pružanju veće kvalitete svojim kupcima. Istovremeno će se usredotočiti na strategiju povećanja prodaje diljem svijeta, razvoj novih modela i ulazak na nova tržišta. Strateški planovi, kao što su npr. predstavljanje novoga Rextona i Koranda na indijskom tržištu, počeli su se ostvarivati, a projekt zajedničkog razvoja novih modela i razvoj novih tehnologija već su u pripremnoj fazi. Mahindra inače ima odličan IT sustav koji je prikladan za upotrebu u Ssangyongu. Kao jedna od mogućnosti spominje se i Mahindrino financiranje maloprodaje vozila u Južnoj Koreji što bi zasigurno povećalo njihovu prodaju na Ssangyongovom najvećem tržištu.

            Završetkom akvizicije, novi predsjednik uprave Ssangyonga postao je Dr. Pawan Goenka, trenutni predsjednik automobilskog odjela kompanije Mahindra & Mahindra Ltd. Ssangyong će i dalje ostati korejsko poduzeće, naime menadžment će i dalje većinom činiti koreanci, a brend Ssangyonga i dalje ostaje "made in Korea". Prvi operativni čovjek Ssangyonga bit će Yoo-il Lee, a Dilip Sundaram iz Mahindre brinuti će o financijama korporacije Ssangyong.

 

O poslovnoj grupi Mahindra

            Mahindra & Mahindra utemeljena je 1945. godine i danas je ona najveći je indijski proizvođač komercijalnih i SUV terenskih vozila. Mahindra je nadalje poznata osim po proizvodnji automobila i po proizvodnji kamiona, traktora, zrakoplova, brodova te vojnih oklopnih terenskih vozila, ali i po svojim  poslovnim rezultatima u telekomunikacijskom, infrastrukturalnom, savjetodavnom, obrambenom, hotelijerskom, obrazovnom, financijskom i informatičkom sektoru poslovanja. Uz Mahindra Automotive Sector te Mahindra Farm Equipment Sector, Mahindra Group bilježi snažne uspjehe u Information Technology sektoru. Mahindra kompanija vlasnik je internacionalno poznatih kompanija poput Tech Mahindra (Mahindra British Telecom), Bristlecone, Mahindra Logisoft i Mahindra Satyam koja je službeni FIFA World Cup Sponsor sve do 2014. godine. Mahindra je prepoznatljiva u svijetu kao najveći indijski proizvođač UV vozila s pogonom na sva četiri kotača te treći najveći proizvođač traktora u svijetu. Mahindra Group spada u TOP 10 indijskih te u TOP 200 najrespektabilnijih svjetskih kompanija, a u prošloj godini Mahindra je uvrštena na prestižnu ljestvicu Forbes Asian Fab 50 te na Credit Suisse Great Brands of Tomorrow.

 

O poslovnoj grupi Ssangyong

            Ssangyong Motor utemeljen je 1954. godine kao proizvođač komercijalnih vozila. Prvi globalni uspjeh postižu 1988. godine kada su na svjetsko tržište poslali model Korando koji je i izvan korejskih granica učvrstio njihov ugled proizvođača vozila s pogonom na sva četiri kotača. Tijekom ranih devedesetih, Mercedes-Benz AG uložio je kapital u SsangYong Motor kako bi osnovao strateški savez i suradnju na području tehnologije, menadžmenta i distribucije. Tehničko udruživanje rezultiralo je proizvodnjom lakih komercijalnih vozila, dizelskih i benzinskih motora te luksuznih osobnih automobila. Kroz tehničke i menadžerske inovacije te distribucijske kanale koji su bili rezultat ovog udruživanja, Ssangyong je usvojio tehnološka znanja za proizvodnju vozila napredne tehnologije i uspješno ih lansirao na globalno tržište.

 

 

Mahindra gama vozila

 

Mahindra

Mahindra

Mahindra

Mahindra

Mahindra

Mahindra

 

Mahindra

 

Mahindra

 

Mahindra

 

Mahindra

 

Mahindra